مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 21:222022-04-14سياسي

محلات کم برخوردار تهران در اولویت خدمت رسانی قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرتیپ پاسدار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در مراسم تکریم و معارفه جانشین قرارگاه شهید اسداللهی اظهار کرد: با انتصاب این برادر جهادی انتظار می رود ان شاءالله تا سال 1402 با رشد و توسعه همه جانبه، شاهد اوج تحول در محلات تحت فرماندهی این قرارگاه باشیم.

وی گفت: از مجموع شصت محله در سطح شهر تهران بزرگ که وضعیت خوبی ندارند، توجه ویژه به شش محله از جمله محلات شهید هرندی، مظاهری، باغ آذری، خلازیر، دولتخواه و فرحزاد از اولویت بالاتری جهت خدمت رسانی برخوردار است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، در ادامه بر خدمت مخلصانه با عیار بالا بصورت شبانه روزی، مستمر و مبتنی بر یک برنامه فراگیر و متمرکز با بهره گیری از ظرفیت های جهادی در عرصه های مشخص را مورد تاکید قرار داد.

رضا حسین زاده در این مراسم به عنوان جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ در قرارگاه شهید اسداللهی معرفی شد.

حسین زاده دارای سوابق فعالیت های شاخص در عرصه های خدمت رسانی به مردم در سطح شهر تهران در راستای اجرای عملیات فرهنگی، سازندگی، بهداشت و درمان، امنیت پایدار و محرومیت زدایی در محلات کم برخوردار، مدیر فرهنگی اجتماعی بسیج مساجد و محلات سپاه محمد رسول الله(ص)، مسئول هیئت و مجموعه فرهنگی در شرق ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محلات کم برخوردار تهران در اولویت خدمت رسانی قرار دارد

محلات کم برخوردار تهران در اولویت خدمت رسانی قرار دارد