مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-14سياسي

دولت ردیف بودجه برای بیمه محصولات کشاورزی تعیین کند


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با سرمازدگی بهاره بیشتر خرده مالکان در رفسنجان متضرر شدند و دولت باید در زمینه پرداخت خسارت برای همه کشاورزانی که باغات آنان بر اثر سرمازدگی دچار خسارت شده اند تدبیری بیندیشد و ردیف بودجه ای برای بیمه قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسین جلالی ظهر امروز 25 فروردین در نشست یررسی وضعیت سرمازدگی باغات پسته رفسنجان: اظهار کرد: از 80 هزار هکتار باغ پسته در رفسنجان حدود 18 هزار هکتار از ناحیه سرمازدگی اخیر صدمه دیدند.

وی افزود: هزینه پرداخت خسارت از ناحیه بیمه ای برای این باغات اندک است که دولت باید بتواند برای جبران خسارت کشاورزان، حمایت های لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: باغات کشاورزان باید تجمیع شوند و خرده مالکان در یک چاه موتور کشاورزی یک مسئول را انتخاب کنند تا بر اساس نظرات کارشناسی شده جهاد کشاورزی توزیع منابع آبی، کود و سموم شیمیایی، ساماندهی باغ ها و دیگر مسایل عادلانه صورت گیرد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس خاطرنشان کرد: باید تصمیم جدی برای تعیین تکلیف وضعیت باغات پسته گرفته شود و در ارائه آمار باید صادقانه تر صحبت کنیم.

وی عنوان کرد: کشاورزی باید علمی باشد زمانی که هواشناسی اعلام می کند و هشدار می دهد باید مرکز تحقیقات پای کار باشد و روش هایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ردیف بودجه برای بیمه محصولات کشاورزی تعیین کند

دولت ردیف بودجه برای بیمه محصولات کشاورزی تعیین کند