مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-14سياسي

شورای شهر شیراز بودجه شهرداری را منتشر کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویی آرمان عدالتخواه د دانشگاه شیراز طی نامه ای نامه ای به طاهری رییس شورای اسلامی این شهر خواست تا با توجه به ابلاغ بودجه مصوب شهرداری، - جنبش عدالتخواه دانشجویی دانشگاه شیراز (آرمان) طی نامه ای نامه ای به طاهری رییس شورای اسلامی این شهر خواست تا با توجه به ابلاغ بودجه مصوب شهرداری، در اولین فرصت متن این بودجه را منتشر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویی آرمان عدالتخواه د دانشگاه شیراز طی نامه ای نامه ای به طاهری رییس شورای اسلامی این شهر خواست تا با توجه به ابلاغ بودجه مصوب شهرداری، در اولین فرصت متن این بودجه را منتشر کند.

متن این نامه به شرح زیر است: طی ماه های اخیر و با شروع فرایند تهیه، تنظیم و تصویب بودجه، بار ها به صورت های مختلف شفاهی و کتبی از شورای محترم درخواست انتشار عمومی لایحه پیشنهادی و مصوب بودجه را داشته ایم، اما متاسفانه هربار به این مطالبه به حق وقعی نهاده نشد.

دیگربار یادآور میشویم که دانستن حق مردم است؛ بالاخص در این فقره که موضوع، تقسیم بیت المال است و و منبع آن، عوارض های پرداختی همین مردم است.

هرچند انتشار پیش از تصویب این سند مانند بودجه کشوری و برخی شهر های خرد و کلان امری قانونی است تا جایی که حتی شهردار انقلابی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر شیراز بودجه شهرداری را منتشر کند

شورای شهر شیراز بودجه شهرداری را منتشر کند