مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-14سياسي

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل اوقاف و کمیته امداد آذربایجان شرقی امضا می شود


تفاهم نامه ای جهت مهارت آموزی و اهدای وام اشتغال به سرپرستان نیازمند و فاقد بیمه آذربایجان شرقی بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد استان امضا می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تفاهم نامه ای جهت مهارت آموزی و اهدای وام اشتغال به سرپرستان نیازمند و فاقد بیمه آذربایجان شرقی بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد استان امضا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در دیدار غلامعلی ملامهدی، مدیرکل کمیته امداد استان با وی، بر لزوم همکاری بین این دو سازمان که فلسفه وجودی آن ها کمک به نیازمندان است، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که اشتراکاتی بین این دو نهاد وجود دارد که می توان از آن ها به نحو احسن بهره برد، افزود: انعقاد تفاهم نامه همکاری می تواند ظرفیت بزرگی جهت امدادرسانی به نیازمندان استان ایجاد کند و از این طریق سرپرستان نیازمند استان بتوانند به درآمدزایی برسند.

غلامعلی ملامهدی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اهمیت استفاده از پتانسیل دو نهاد و به خصوص ظرفیت کمیته امداد در بحث های مددجویی، اظهار کرد: اداره اوقاف همواره پیشقدم کارهای خیر بوده و با امضای تفاهم نامه همکاری می توانیم با کمک یکدیگر، به مددجویان و غیرمددجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل اوقاف و کمیته امداد آذربایجان شرقی امضا می شود

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل اوقاف و کمیته امداد آذربایجان شرقی امضا می شود