مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-14اجتماعي

شرایط فضای آموزشی برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد بحرانی است


یاسوج_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط فضای آموزشی برخی مناطق استان بحرانی است.

- ، علی احمد زاده ظهر پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: به لحاظ فضاهای آموزشی شرایط برخی مناطق استان سخت و حتی در برخی از مناطق بحرانی است.

احمد زاده تصریح کرد: مسئولین آموزش و پرورش استان با جدیت پیگیر باشند و تلاش کنند برای کاهش مشکلات از اعتبارات متمرکز در وزارت آموزش و پرورش جذب شود.

وی ابراز داشت: در حالی که در برخی از فضاهای آموزشی و کلاس های درس شرایط دردناکی وجود دارد، اما 130 میلیارد تومان اعتبار در حساب نوسازی مدارس استان جذب نشده مانده است.

احمدزاده با بیان اینکه تا پایان سال مالی سه ماه دیگر باقی است، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا ریالی از اعتبارات به مرکز برگشت نخورد و هیچ کم کاری در این مورد قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه در متمم اعتبار سفر ریاست جمهوری 700 میلیارد تومان اعتبار برای استان جذب کردیم، گفت: 50 میلیارد تومان آن را به آموزش و پرورش استان اختصاص دادی و یک پیشنهاد یک هزار میلیارد تومان داده ایم و پیگیر آن هستیم.

استاندار با تاکید بر اینکه در پی جذب کمک های بیشتری از بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان و خیرین مدرسه ساز هستیم اظهار داشت: باید تلاش کنیم از اعتبارات ملی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط فضای آموزشی برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد بحرانی است

شرایط فضای آموزشی برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد بحرانی است