مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-14سياسي

مردم باید فضای جهاد تبیین را علمداری کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مردم باید فضای جهاد تبیین را علمداری کنند.

- حجت الاسلام مهدی قدرتی در آیین تجلیل از هنرمندان شاخص انقلاب اسلامی لرستان اظهار کرد: هنر انقلاب اسلامی در واژه هنر و پسوند انقلاب حرف و نکته بسیار دارد.

وی با بیان اینکه دید مقام معظم رهبری به هنر و هنرمند این است که کار آنها تبیین و بیان کردن است، افزود: اثر هنری رساتر، دقیق تر و ماندگارتراست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه در جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری یکی از مخاطبین ایشان هنرمندان هستند، گفت: جهاد تبیین برای هنر انقلاب اسلاکی در سه محور بیان شده که یکی از این محورها تبیین منطق حکمرانی جمهوری اسلامی است و هنرمند باید در تبیین زیبایی ها تلاش کند.

قدرتی با بیان اینکه هنر قبل از انقلاب دارای ابتذال بود، تصریح کرد: این درحالیست که هنر در انقلاب می خواهد آزادی، اصل و اساس فطری انسان را نشان دهد و اساس فکری هر انسانی فطرتا خداجو و توحیدی است.

وظیفه هنرمند بیان حاکمیت و منطق حکمرانی جمهوری اسلامی در قالب اشعار، آثار ادبی، تجسمی است وی افزود: هنر نشان دادن زیبایی هایی است که انسان ها آنها را باور کرده است و آنچه که مقام معظم رهبری در منطق حکمرانی جمهوری اسلامی بیان داشتند این است که حاکمیت دین و اسلام که ذات هر انسانی به آن رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید فضای جهاد تبیین را علمداری کنند

مردم باید فضای جهاد تبیین را علمداری کنند