مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-14سياسي

ایجاد اشتغال برای 8 هزار نفر در لنجان با فعال شدن هزار و 600 واحد نیمه فعال


دستگاه ها باید برای ایجاد یک نهضت اشتغال با هم همکاری کنند، 1600 واحد نیمه فعال داریم که اگر هر کدام از آن ها برای 5 نفر اشتغال زایی کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، حمیدرضا محمدی، فرماندار شهرستان لنجان در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: وظیفه اصلی و اساسی ما امروز تحکیم انقلاب اسلامی است؛ ما هنوز یاد نگرفته ایم و هنرش را نداریم که هر کاری که انجام می دهیم را به پای انقلاب بنویسیم؛ در اصل هر کاری که امروز ما داریم انجام می دهیم باید به پای انقلاب نوشته شود و باید بگوییم که این هنر انقلاب است.

وی با بیان اینکه باید از سوی مسؤولان به مردم گزارش کار داده شود، عنوان کرد: اصحاب رسانه ای که امروز به طور رسمی و قانونی فعالیت می کنند، آماده این کار هستند و فقط کافی است با آن ها تماس بگیرید و دعوتشان کنید و اقدامات خودتان را بیان کنید، مردم می بینند، می خوانند و متوجه و دلگرم می شوند.

محمدی متذکر شد: 2 حوزه اساسی را در بین مردم از دست داده ایم، یکی امید و دیگری اطمینان؛ مردم اگر متوجه شوند که گوش شنوایی و عزم خوبی برای حل مشکلات وجود دارد، حتی اگر آن مشکل حل نشود، با شما همراهی می کنند.

فرماندار لنجان تصریح کرد: وقتی که مقام معظم رهبری از دولت مردمی سخن می گویند، این دولت فاکتورهایی دارد؛ یکی از آن ها این است که حرف مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 8 هزار نفر در لنجان با فعال شدن هزار و 600 واحد نیمه فعال

ایجاد اشتغال برای 8 هزار نفر در لنجان با فعال شدن هزار و 600 واحد نیمه فعال