مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-14اجتماعي

اهدای گوشواره طلا توسط نوعروس تا کمک اهل سنت به عتبات عالیات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجید دوهندو، رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این ستاد مأموریت ساخت، مرمت و بازسازی عتبه مقدسه را دارد، اطهار کرد: این ستاد کاملاً مردمی باید زیرساخت ها را برای حضور زائران در عتبات و عالیات فراهم کند.

وی با بیان اینکه نذر بر اساس رابطه انسان با ائمه اطهار (ع) است، افزود: ما مواردی داشته ایم که نوعروس گیلانی، گوشواره طلای خودش را برای ستاد عتبات عالیات پرداخت کرده و حتی بخشی از کمک های جمع آوری شده در ستاد از اهل سنت استان است.

به گفته دوهندو بنیان گذار ستاد عتبات عالیات سردار سلیمانی بوده و اعضای این ستاد حقوق بگیر نیستند و برای دل خودشان کار می کنند .

وی با اشاره به ارادت مردم گیلان به ائمه اطهار (ع) خاطرنشان کرد: در سال گذشته با همه شرایط کرونایی، اوج ارادت مردم گیلان به ائمه اطهار ثابت شد و در این راستا، مردم استان چهار میلیارد و 450 میلیون تومان نذورات به ستاد پرداخت کرده اند.

  رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه شعار ما برای سال 1401 این است که هر گیلانی در سال برای کمک به ستاد عتبات عالیات 7500 تومان به عنوان سرانه پرداخت کند، افزود: برنامه های ستاد برای سال 1401 بر اساس 14 گام است تا از ظرفیت استان برای ستاد استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای گوشواره طلا توسط نوعروس تا کمک اهل سنت به عتبات عالیات

اهدای گوشواره طلا توسط نوعروس تا کمک اهل سنت به عتبات عالیات