مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-14اجتماعي

راه اندازی گشت های بزرگراهی یگان امداد/ چگونگی فعالیت « رمضانی» اصناف در تهران


رییس پلیس پایتخت از راه اندازی گشت های بزرگراه های پایتخت توسط یگان امداد در راستای تأمین امنیت شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی با تاکید بر اینکه رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه افراد لازم است و حتی کسانی که دارای عذر شرعی هستند باید از تظاهر به روزه خواری در ملا عام خودداری کنند، گفت: همه اغذیه فروشی ها موظف به رعایت ضوابط ابلاغی هستند؛ از این رو فعالیت واحدهای اغذیه فروشی در حد فاصل بین سحر تا افطار ممنوع است.

وی افزود: در پایانه های مسافربری که محل تردد مسافران است، صرفا ارائه غذای سرد آن هم باید با رعایت ضوابط ابلاغی و شئونات ماه رمضان ارائه شود.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه همه رده های انتظامی و ترافیکی در راستای رعایت شأن و حرمت ماه رمضان وظایف ابلاغی خود را انجام خواهند داد، گفت: همه باید خود را موظف به رعایت حرمت ماه رمضان بدانند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه بی حجابی پدیده ای نابهنجار است که دشمنان به طور جد به دنبال ترویج آن هستند، عنوان داشت: در همه واحدهای صنفی که محل مراجعه مردم است باید شئونات شرعی و اخلاقی رعایت شود.

سردار رحیمی عنوان داشت: پلیس امروز خدمتگزاری مردم را برای خود بزرگترین توفیق می داند و تکریم شهروندان در راس ماموریت های پلیس است؛ چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گشت های بزرگراهی یگان امداد/ چگونگی فعالیت « رمضانی» اصناف در تهران

راه اندازی گشت های بزرگراهی یگان امداد/ چگونگی فعالیت « رمضانی» اصناف در تهران