مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-14اقتصادي

سرمازدگی اشک پسته کاران کرمانی را درآورد/مراکز تحقیقاتی نقش مؤثری ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز هفتاد و دومین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان با موضوع سرمازدگی پسته در حالی برگزار شد که بر اساس اعلام نظر کارشناسان و مسؤولان خسارت سرمازدگی به پسته کرمان چنان سنگین است که می تواند تبعات اجتماعی، اقتصادی و حتی امنیتی برای استان به دنبال داشته باشد.

سرما 13 هزار میلیارد تومان به پسته کرمان خسارت زد در همین حال رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان اظهار داشت: اتاق همواره به بحث شرکت های دانش بنیان توجه داشته است و همکاری با دانش بنیان ها را از سال 95 آغاز کرده و این شرکت ها یکی از موضوعات مهم در اتاق به ویژه در سال جاری ست که مقام معظم رهبری شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین را مطرح فرموده اند.

سیدمهدی طبیب زاده ادامه داد: کارگروه شعار سال را طی سال گذشته در اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد و امیدواریم این کارگروه را در سال جاری با عنوان شعار سال جدید ادامه دهیم و برنامه ها را هم به زودی اعلام کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بررسی خسارت پسته استان کرمان بر اثر سرمازدگی در سال جاری تصریح کرد: 13 هزار میلیارد تومان خسارت وارده به پسته طی سال جاری داشته ایم، اما این رقم با یک معادله یک مجهولی به دست آمده در حالی که یک زنجیره طولانی از خسارت وارد شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمازدگی اشک پسته کاران کرمانی را درآورد/مراکز تحقیقاتی نقش مؤثری ندارند

سرمازدگی اشک پسته کاران کرمانی را درآورد/مراکز تحقیقاتی نقش مؤثری ندارند