مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-14حوادث

قتلگاهی در دل مناطق کمتر برخوردار شیراز


18 کیلومتر پرخطر کمربندی شیراز از میان شهرک های مسکونی جنوبی که محل سکونت اقشار کم درآمد است می گذرد، قربانیان تصادفات این مسیر نیز بیشتر از ساکنین شهرک های مجاور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طبق آمار منتشر شده توسط پزشکی قانونی کشور، از 25 اسفند 1400 تا 15 فروردین 1401، یک هزار و 101 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که استان فارس با 104 قربانی، دومین استان در زمینه فراوانی تلفات جانی در کشور شناخته شد.

فارس سال گذشته نیز در جمع سه استان نخست تصادفات جرحی و فوتی قرار داشت.

فراوانی تصادف در فارس سردار سیدتیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور، بهمن ماه سال گذشته فارس را دومین استان تصادف کشور در طول سال معرفی و اعلام کرد: به لحاظ عدد مطلق، فراوانی تصادف در استان های سیستان و بلوچستان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان و کرمان بالا است و این استان ها جزء پنج استان اول در میزان تصادفات است.

در حوزه درون شهری نیز سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی، شهرهای فارس را رتبه سوم تصادفات منجر به فوت در کشور  اعلام کرد و گفت: رتبه نخست متعلق به تهران بزرگ است که به دلیل تراکم خودرو و میزان جمعیت، تعداد تصادفات فوتی بالا است، بعد از تهران به ترتیب آمار تصادفات منجر به فوت در شهرهای خراسان رضوی، فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتلگاهی در دل مناطق کمتر برخوردار شیراز

قتلگاهی در دل مناطق کمتر برخوردار شیراز