مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 22:572022-04-13سياسي

منگلی: اراده ی سیاسی لازم برای انجام امور در وزارت اقتصاد وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منگلی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در ضیافت افطاری رییس جمهور با نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی گفت: - نمایندگان تشکل های دانشجویی در ضیافت افطاری رییس جمهور منگلی: اراده ی سیاسی لازم برای انجام امور در وزارت اقتصاد وجود ندارد عضو شورای مرکزی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: الحق و الانصاف در وزارت اقتصاد شعار های خوبی داده می شود، اما متاسفانه اراده ی سیاسی لازم برای انجام امور وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منگلی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در ضیافت افطاری رییس جمهور با نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی گفت:الحق و الانصاف در وزارت اقتصاد شعار های خوبی داده می شود، اما متاسفانه اراده ی سیاسی لازم برای انجام امور وجود ندارد.

متن سخنرانی نماینده دفتر تحکیم وحدت به شرح زیر است:جناب آقای رییسی، رییس جمهور محترمسلام علیکماز ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، سعی کردیم در بسط و شرح مفهوم دولت مردمی به مجموعه ی دولت کمک کنیم.

در 16 آذر سال گذشته، از طبقه ی مردم فریبی گفتیم که با شعار های زیبا به دنبال چپاول ملت می گردند و باید نسبت به حضورشان در دولت حساس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منگلی: اراده ی سیاسی لازم برای انجام امور در وزارت اقتصاد وجود ندارد

منگلی: اراده ی سیاسی لازم برای انجام امور در وزارت اقتصاد وجود ندارد