مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 17:472022-04-13اجتماعي

جشنواره لاله ها در کرج به بن بست خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، باغ لاله های کرج مکانی زیبا با امکاناتی از جمله آبشار، دریاچه، غذاخوری، نمازخانه، پارکینگ و سرویس بهداشتی است؛ این مجموعه که به همت سازمان سیما و منظر شهرداری کرج احداث شده است، جزو مناطق گردشگری البرز به شمار می رود و یکی از نمادهای جذب توریسم برای کلان شهر کرج در فصل بهار است که علاوه بر در دسترس بودن، حضور مردم را در این مکان تسهیل می کند.

باغ لاله های کرج، انتهای پارک چمران کرج واقع شده است که همه ساله از اواخر فروردین تا اوایل اردیبهشت ماه آماده پذیرایی از شهروندان است؛ برگزاری جشنواره لاله ها اتفاق باشکوهی است که در سال های اخیر به همت مجموعه مدیریت شهری کرج در باغ گل های بوستان شهید چمران برگزار شده است و شور و هیجان خاصی به شهر و شهروندان می بخشد.

امسال هم به رسم ادوار گذشته و با گذشت دو سال از شرایط سخت کرونایی و کمتر شدن آمار همه گیری این ویروس، امکان برگزاری جشنواره لاله های بهاری در کرج فراهم شد و هشتمین جشنواره لاله ها از نیمه دوم فرودین ماه سال جاری همزمان با آغاز ماه پرفضیلت رمضان برگزار شده است که تا روز بیست ویکم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

  متاسفانه باغ لاله های 1401 علی رغم کاشت بیش از 200 هزار پیاز لاله در 40 واریته متنوع و رنگارنگ در باغ گل ها آنطور که باید به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره لاله ها در کرج به بن بست خورد

جشنواره لاله ها در کرج به بن بست خورد