مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-13سياسي

انیشتین خطاب به احمدی نژاد: محمود جون بی خیال شو! (+عکس)


به لطف خدا و همراهی شما عزیران، 16 سال است که در کنار هم هستیم و هر از گاهی یکی از خبرهای این 16 سال را از دل آرشیو بیرون می آوریم و باهم به گذشته ها می رویم.

- به لطف خدا و همراهی شما عزیران، 16 سال است که در کنار هم هستیم (از 1385) و هر از گاهی یکی از خبرهای این 16 سال را از دل آرشیو بیرون می آوریم و باهم به گذشته ها می رویم.

یکی از خبرهایی که در فروردین 1386 خیلی سر و صدا کرد، اشتباهی بود که روزنامه جام جم در بحبوحه بحث هسته ای ایران مرتکب شد و عکسی فتوشاپ شده از انیشتین را با مضمونی خطاب به محمود احمدی نژاد، رییس جمهور وقت منتشر کرد.

در خبر عصر ایران آمده بود: .

این مقاله درصفحه 15 ضمیمه سیب روزنامه جام جم منتشر شده است .

در تصویر به کار رفته در شماره امروز جام جم ، آلبرت انیشتین در حال نوشتن مطلبی بر روی تخته سیاه است که در نگاه نخست به نظر می رسد متنی انگلیسی بر روی آن نوشته شده است ولی متن واقعی که با حروف انگلیسی ولی با جمله بندی فارسی بر روی تخته دیده می شود، چنین است: عجب غلطی کردم این اتم و اینا رو راه انداختم!! بابا محمود جون بی خیال شو جون من! با توجه به اینکه در نظر اول این مطلب به چشم نمی آید ، احیاناً مسؤول صفحه، با جست وجوی اینترنتی و یافتن این عکس از انیشتین، آن را بدون دقت کافی در جزییات، به کار برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیشتین خطاب به احمدی نژاد: محمود جون بی خیال شو! (+عکس)

انیشتین خطاب به احمدی نژاد: محمود جون بی خیال شو! (+عکس)