مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-13پزشكي

مراقب کلاهبرداران باشید؛ تامین اجتماعی «کارت سلامت» صادر نمی کند


هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت هایی تحت عنوان همکار و یا نماینده سازمان تأمین اجتماعی برای تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان، - مراقب کلاهبرداران باشید؛ تامین اجتماعی کارت سلامت صادر نمی کند هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت هایی تحت عنوان همکار و یا نماینده سازمان تأمین اجتماعی برای تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان، بیمه تکمیلی و هر خدمت بیمه ای و درمانی قطعا کلاهبرداری است و در حال حاضر، صدور هیچ گونه کارتی با عنوان کارت سلامت و.

در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرغم هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید این سازمان مبنی بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه در قبال خدماتی از قبیل ارائه کارت هوشمند درمان، کارت طلایی و.

با بیمه شدگان و بازنشستگان انجام نمی شود، متاسفانه شاهد فریب برخی از بازنشستگان و بیمه شدگان توسط افراد کلاه بردار هستیم.

بیمه شدگان و بازنشستگان توجه داشته باشند که در مواردی کلاهبرداران پس از دسترسی به برخی اطلاعات افراد از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی و شماره تلفن افراد و یا شعبه محل بیمه پردازی اقدام به تماس و مراجعه می کنند و لازم است که عموم مردم و بویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب کلاهبرداران باشید؛ تامین اجتماعی «کارت سلامت» صادر نمی کند

مراقب کلاهبرداران باشید؛ تامین اجتماعی «کارت سلامت» صادر نمی کند