مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-13اقتصادي

اتحادیه مبل سازان تهران: چین و ترکیه بازارهای مبل ایران را گرفتند


رییس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران تاکید کرد که وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بازارهای صادراتی را مهندسی کنند و برای آن برنامه ریزی داشته باشند.

- رییس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران تاکید کرد که وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بازارهای صادراتی را مهندسی کنند و برای آن برنامه ریزی داشته باشند.

اما این وزارتخانه برنامه ای برای صادرات مبل ندارد.

رییس اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی مبل، تولیدکنندگان در رکود هستند و به صادرات نیاز دارند، اظهار کرد: با توجه به تحریم ها باید کشورهای اطراف مثل عراق، افغانستان، گرجستان، ارمنستان، سوریه و غیره هدف قرار گیرند که به مبل ایران نیاز دارند، اما چین و ترکیه بازارهای ایران را در این کشورها گرفته اند.

علیرضا عباسی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دستگاه های نظارتی هیچ نظارتی بر تامین کنندگان مواد اولیه ندارند، اظهار کرد: در این میان دلالان و واسطه ها بازار را مشخص می کنند، به طوری که میلیاردی از کارخانجات تولید مواد اولیه خرید می کنند و بعد هر طور بخواهند قیمت را تعیین می کنند.

وی با بیان اینکه بررسی قیمت ها از سال 1392 تاکنون نشان می دهد که قیمت پارچه حلقوی چهار برابر نرخ تورم و افزایش نرخ ارز بالا رفته چون نظارت نیست، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه مبل سازان تهران: چین و ترکیه بازارهای مبل ایران را گرفتند

اتحادیه مبل سازان تهران: چین و ترکیه بازارهای مبل ایران را گرفتند