مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-13سياسي

وضعیت عفاف و حجاب در استان سمنان مطلوب نیست


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: متاسفانه وضعیت عفاف و حجاب استان مطلوب نیست که باید به این مهم به عنوان یک مبحث قرآنی توجه ویژه شود.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که ظهر چهارشنبه در دفتر وی برگزار شد درباره آسیب های اجتماعی استان، ابراز کرد: متأسفانه وضعیت عفاف و حجاب استان مطلوب نیست که باید به این مهم به عنوان یک مبحث قرآنی توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه لازم است تا در راستای بهبود بسیاری از امور، اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی را در سطح جامعه در دستور کار قرار دهیم، افزود: لازم است تا همگان از فضای خاص معنویت در ماه مبارک رمضان استفاده کنیم.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه در حوزه شورای فرهنگ عمومی، در بحث اقدامات و امور، فرهنگ باید بشود ضرورت دارد عملیاتی شده و به باید انجام دهیم تغییر یابد، گفت: ضرورت دارد تا از اقدامات جزیرهای در مباحث مرتبط با شورای فرهنگ عمومی پرهیز کنیم همچنین روند اجرایی شدن و میزان تحقق مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان بررسی و ارزیابی شود.

مطیعی با بیان اینکه زمینه دارا بودن و بهره مندی تمامی شهرهای استان سمنان از دارالقرآن فراهم شود، ابراز کرد: بر طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که بارها بر آن تاکید کردند، هر مسجد باید به یک پایگاه قرآنی در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت عفاف و حجاب در استان سمنان مطلوب نیست

وضعیت عفاف و حجاب در استان سمنان مطلوب نیست