مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-13دانش

واکنش دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات به خبر ایسنا


در پی انتشار خبر ماجرای «اخراج» دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی چه بود؟ روی خروجی خبرگزاری ایسنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات توضیحاتی را در خصوص این خبر ارائه داد.

- در پی انتشار خبر "ماجرای اخراج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی چه بود؟" روی خروجی خبرگزاری ایسنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات توضیحاتی را در خصوص این خبر ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته خبری با عنوان ماجرای اخراج دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی چه بود؟ روی خروجی سرویس دانشگاهی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت.

این خبر در رابطه با صحت و سُقم اخراج مریم کریم بیگی دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران و خواهر مصطفی کریم بیگی، یکی از کشته شدگان اعتراضات سال 88 بود که برخی رسانه ها مدعی اخراج این دانشجو از دانشگاه شده بودند.

بر اساس پیگیری های ایسنا و علی رغم تماس های مکرر خبرنگار این خبرگزاری با مسئولان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات برای انجام مصاحبه در خصوص صحت و سقم این اخراج، ایسنا پاسخی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دریافت نکرد ولی به طور غیر رسمی مشخص شد که خبر این اخراج صحت ندارد که بر همین اساس نیز ایسنا خبر صحت نداشتن این اتفاق( اخراج مریم کریم بیگی از دانشگاه آزاد واحد ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات به خبر ایسنا

واکنش دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات به خبر ایسنا