مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-13اقتصادي

جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به سرانجام می رسد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از به سرانجام رسیدن جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو با تخصیص 6 و نیم میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از به سرانجام رسیدن جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو با تخصیص 6 و نیم میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

نادر فلاحی در نشست با فرماندار شهرستان نمین، گفت: با تخصیص اعتبار 6 و نیم میلیارد تومانی برای پروژه جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو پرونده این پروژه مهم در شهرستان نمین بسته می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: در این جلسه پروژه های گردشگری شهرستان نمین بررسی و مقرر شد با اعتبار ویژه ای که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تخصیص می دهد و با تامین باقی اعتبار مورد نیاز از سوی فرمانداری مسیر دسترسی فندقلو نهایی شود.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه شهرهای عنبران و نمین در زمینه صنایع دستی پیشرو هستند و شهر عنبران به عنوان شهر ملی گلیم شناخته می شود اعتباری را هم برای بازسازی و تجهیز نمایشگاه صنایع دستی در این دو شهر اختصاص می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به سرانجام می رسد

جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو به سرانجام می رسد