مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-13ورزشي

واکنش معاون شرکت توسعه به اعتراضات چوگان و تنیس


معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به اعتراضات صورت گرفته از سوی فدراسیون های چوگان و تنیس واکنش نشان داد.

- محمد محب خدایی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت مجموعه چوگان و سوارکاری (قصر فیزوزه) و اعتراضات صورت گرفته در این خصوص از سوی رییس فدراسیون چوگان ، اظهارکرد: روز گذشته طی نشستی که با محمد پولادگر در این زمینه داشتیم، قراردادی منعقد شد که طبق این قرارداد بخش هایی که مربوط به چوگان است در اختیار این فدراسیون قرار بگیرد و سایر بخش ها از جمله سوارکاری (قصر فیروزه) به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واگذار شود تا امکان استفاده فدراسیون سوارکاری از این مجموعه را هم داشته باشد.

وی گفت: این مجموعه از سال 98 تا الان در اختیار فدراسیون چوگان بود که در جهت هم افزایی بیشتر، امکان استفاده سایر فدراسیونها از این مجموعه و حفظ و نگهداری بهتر آن، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تصمیم گرفت طی قراردادی بخش هایی از این مجموعه را که ارتباطی به چوگان ندارد در اختیار بگیرد که مدت این قرارداد تا پایان سال 1401 است.

خدایی تصریح کرد: هدف شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی این است که خدمات بهتری را برای تمام فدراسیونها فراهم کند و این موضوع تنها خاص چوگان نیست، مگر در حال حاضر مدیریت استادیوم آزادی و انقلاب بر عهده ی شرکت توسعه نیست؟ معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون شرکت توسعه به اعتراضات چوگان و تنیس

واکنش معاون شرکت توسعه به اعتراضات چوگان و تنیس