مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-13سياسي

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان خمیر معارفه شد


طی حکمی از سوی فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان، سرهنگ علی اکبر مرادی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بندر خمیر معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر خمیر، مراسم تکریم و معارفه سرهنگ علی اکبر مرادی فرمانده جدید انتظامی شهرستان خمیر ظهر امروز با حضور فرماندارخمیر، جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان، امام جمعه، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان شهرستان خمیر برگزار شد.

در این آیین از زحمات محمد محمدحسنی فرمانده سابق و هادی امینی سرپرست فرماندهی انتظامی این شهرستان تقدیر و سرهنگ علی اکبر مرادی که پیش از این فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد بوده، به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بندرخمیر معرفی شد.

  در این جلسه مهرداد مشوق جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان گفت: بر اساس برنامه ریزی گسترده دشمن در ایجاد ناامنی داخلی، نیروی انتظامی در وضعیت حساسی قرار دارد.

وی عنوان کرد: حساسیت ها باید در نزاعات اجتماعی که براساس اختلافات اجتماعی و قومیتی و اختلافات مذهبی و درگیری ها باید با هوشیاری و دقت ورود پیدا کنیم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ادامه داد: فضای مجازی در حال حاضر بواسطه عواملی همچون بیماری کرونا کاربران آن افزایش یافته و دشمن از این طریق در صدد زیر سوال بردن نیروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان خمیر معارفه شد

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان خمیر معارفه شد