مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-13ورزشي

کرمانشاه میزبان رقابت های جهانی پاراگلایدر شد


رییس انجمن ورزش های هوایی استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت های جهانی پاراگلایدر در رشته کراس کانتری(مسافت) خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن ورزش های هوایی استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت های جهانی پاراگلایدر در رشته کراس کانتری(مسافت) خبر داد.

محمدرضا نقدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود سه سال پیش پیگیری هایی را برای میزبانی رقابت های جهانی پاراگلایدر داشتیم که متاسفانه شرایط برای گرفتن این میزبانی فراهم نشد.

وی ادامه داد: باتوجه به بهبود شرایط کرونایی به واسطه واکسیناسیونی که در دنیا صورت گرفته، تلاش کردیم دوباره میزبانی این رقابت ها را برای کرمانشاه بگیریم که سرانجام مجوز آن صادر شد.

نقدی به تلاش های رییس کرمانشاهی کمیته مسابقات انجمن ورزش های هوایی ایران برای گرفتن این میزبانی هم اشاره کرد و گفت: مجوز برگزاری رقابت های جهانی پاراگلایدر رشته مسافت، دیروز(23 فروردین) از سوی انجمن جهانی به نام کرمانشاه صادر شد.

وی تصریح کرد: این رقابت ها قرار است به مدت حدود یک هفته از 28 مرداد تا سوم شهریور امسال در سایت بین المللی ویس قرنی کرمانشاه برگزار شود.

رییس انجمن ورزش های هوایی استان افزود: برآورد می شود حدود 100 تا 150 نفر از خلبانان تراز اول پاراگلایدر دنیا برای حضور در این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه میزبان رقابت های جهانی پاراگلایدر شد

کرمانشاه میزبان رقابت های جهانی پاراگلایدر شد