مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-13بين الملل

آخرین تحولات از تنش ها در کرانه باختری؛ یک فلسطینی شهید و ده ها نفر مجروح شدند


در پی حمله گسترده صبح امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری، یک جوان فلسطینی شهید و ده ها نفر مجروح و اسیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی که تصمیم گرفته نیروهای بیشتری را در مناطق پرتنش با فلسطینیان در کرانه باختری مستقر کند و به دنبال بازسازی قسمت های تخریب شده دیوار حائل و نژادپرستانه در شمال کرانه باختری است، همچنان در حال حمله به مناطق مختلف در این منطقه است.

به اعلام منابع محلی فلسطینی، نظامیان صهیونیست، بامداد امروز (چهارشنبه، 13 آوریل)، بار دیگر مناطق مختلف کرانه باختری را هدف قرار دادند.

بنا بر این گزارش، صهیونیست ها، شهرک قباطیه در مجاورت جنین، شهرک بیتا در جنوب نابلس، شهرک جبع در جنوب جنین، الخلیل و برخی مناطق دیگرحمله و شماری از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

  سخنگوی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که امروز بازداشت های گسترده ای در جنین، طولکرم، نابلس و مناطق دیگری از کرانه باختری صورت گرفت.

مبارزان فلسطینی صهیونیست ها را از قباطیه بیرون راندند با این حال، در شهرک قباطیه، مبارزان فلسطینی با صهیونیست ها درگیر شدند و آن ها را به عقب نشینی از این منطقه واداشتند هرچند که در جریان این حمله، مصعب حنایشه جوان فلسطینی تحت تعقیب این رژیم دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تحولات از تنش ها در کرانه باختری؛ یک فلسطینی شهید و ده ها نفر مجروح شدند

آخرین تحولات از تنش ها در کرانه باختری؛ یک فلسطینی شهید و ده ها نفر مجروح شدند