مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-13اقتصادي

71 درصد واحدهای مسکونی روستایی کرمانشاه مقاوم سازی شده است


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه از مقاوم سازی بیش از 71 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان خبر داد.

- 71 درصد واحدهای مسکونی "روستایی" کرمانشاه مقاوم سازی شده است ایسنا/کرمانشاه معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه از مقاوم سازی بیش از 71 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان خبر داد.

فرهاد فقیهی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح اقدامات بنیاد مسکن استان در حوزه مقاوم سازی روستایی، گفت: در حال حاضر 71 درصد واحدهای روستایی استان مقاوم سازی شده اند.

وی با اشاره به وجود 118 هزار و 700 واحد مسکونی روستایی در سطح استان، گفت: از این تعداد تا به امروز 84 هزار و 600 واحد مقاوم سازی شده اند.

فقیهی به رتبه نخست استان در زمینه مقاوم سازی واحدهای روستایی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: ساخت و سازی که در زمان بازسازی زلزله در شهرستانهای غربی استان صورت گرفته در این زمینه بی تاثیر نبوده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 34 هزار واحد روستایی غیرمقاوم در سطح استان داریم که این واحدها هم هرچه سریعتر باید مقاوم سازی شوند.

فقیهی گفت: عمده واحدهای غیرمقاوم باقی مانده در حوزه شهرستان کرمانشاه است و بیشتر آنها در بخش سرفیروزآباد قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 درصد واحدهای مسکونی روستایی کرمانشاه مقاوم سازی شده است

71 درصد واحدهای مسکونی روستایی کرمانشاه مقاوم سازی شده است