مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-13سياسي

مشترکان و ادارات پرمصرف آب در همدان اخطار می گیرند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: مشترکان و دستگاه های اجرایی پرمصرف آب شناسایی شده و اخطار قطع می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری فر پیش از ظهر امروز در نخستین کارگروه اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سال 1401، بر اهمیت موضوع آگاه سازی افکار عمومی در شرایط بحرانی و تنش آبی سال جاری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات مرتبط با کارگروه اطلاع رسانی ضمن تاکید بر آگاه سازی عموم از الزامات است اظهار کرد: با توجه به نقش معتمدین محل و فرماندهان بسیج محلات در انتقال مباحث آموزشی، برگزاری جلسات آموزشی ویژه این طیف از افراد ضروری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بر تشکیل کارگروه مدیریت مصرف ویژه کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: با توجه به تنش آبی موجود و کاهش نزولات جوی، الزامی است لیست دستگاه های اجرایی پرمصرف تهیه و اخطارهای لازم از سوی استانداری به این تعداد از مشترکان داده شود.

وی افزود: همچنین معرفی مشترکان و دستگاه های کم مصرف به منظور ترغیب افراد و دستگاه های اجرایی به مدیریت مصرف نیز حائز اهمیت است.

بختیاری فر در بخش دیگری از سخنانش بر راه اندازی مجدد مجموعه مروجین آب به منظور گشت زنی در خیابان های شهر و تذکر به مشترکان پرمصرف ضمن آموزش به عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان و ادارات پرمصرف آب در همدان اخطار می گیرند

مشترکان و ادارات پرمصرف آب در همدان اخطار می گیرند