مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-13ورزشي

انتخاب ابداع مخترع تبریزی بعنوان بهترین اختراع فنی و مهندسی دنیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اختراع جهانی داود بهشتی زاده با عنوان  ساخت پانل دیواری و بلوک فوق سبک بتنی دیواری پرمقاومت و عایق موفق به کسب مدال طلا و جایزه ویژه بهترین اختراع فنی مهندسی فدراسیون بین المللی مخترعین IFIA در سال 2021 شد.

  این پروژه که چند ماه پیش بعنوان پتنت و اختراع جهانی در ژنو سوییس به ثبت رسیده و در وب سایت رسمی فدراسیون بین المللی مخترعان بطور تفصیلی به آن پرداخت شده، اخیرا بعنوان بهترین اختراع فنی و مهندسی فدراسیون جهانی در سال 2021 معرفی و جایزه ویژه فدراسیون IFIA  را کسب کرد.

  داود بهشتی زاده مخترع این طرح معتبر علمی، با وجود بد قولی ها و عدم حمایت از سوی مسئولان استانی و کشور به رغم شعارهای متعدد حمایتی با هزینه های شخصی خود اقدام به راه اندازی کارگاه کوچک تولید این اختراع در شهر تبریز کرده است.

این عضو ارشد بنیاد ملی نخبگان که دارای بیش از 40 اختراع رسمی ثبت شده و جوایز و مدال های متعدد بین المللی از کشورهای مختلف هست در مورد این اختراع اخیر گفت: این بلوک های فوق سبک بتنی در ابعاد 80 سانتیمتر طول و 40 سانتیمتر عرض به ضخامت های 10 ، 12 و 15 سانتیمتر تولید میشوند و هر کدام از این بلوک ها معادل 4 عدد بلوک نرمال و متعارف موجود در بازار هست با این تفاوت که 4 عدد بلوک سبک پوکه ای وزنی معادل 38 کیلو تا 41 کیلو دارند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب ابداع مخترع تبریزی بعنوان بهترین اختراع فنی و مهندسی دنیا

انتخاب ابداع مخترع تبریزی بعنوان بهترین اختراع فنی و مهندسی دنیا