مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-13سياسي

شهردار قیامدشت عزل شد


رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت گفت: حسین ترکاشوند از سمت شهردار قیامدشت، طبق مر قانون و صلاح مردم و شهر با رأی اکثریت اعضای شورای شهر عزل و «امید حیدری» به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

- وحید خسروآبادی رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: در چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قیامدشت، موضوع احراز محل سکونت شهردار مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت باتوجه به اینکه عدم سکونت حسین ترکاشوند در شهر قیامدشت برای اعضای شورا محرز شده بود، با اکثریت آرا، شهردار از سمت خود عزل شد.

وی با اشاره به آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار گفت: طبق قانون، شهردار باید از تاریخ اشتغال به کار تا زمانی که در این سمت انجام وظیفه می کند در داخل محدوده قانونی شهر ساکن باشد که پس از روی کار آمدن حسین ترکاشوند این موضوع بارها مطرح و تذکر داده شد اما هیچوقت عملی نشد.

رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت سپس تصریح کرد: در ادامه همان جلسه، امید حیدری را به عنوان سرپرست شهرداری قیامدشت انتخاب کردیم که پس از رایزنی های لازم و در راستای صلاح مردم و شهر، پس از جواب هیأت تطبیق فرمانداری و در اسرع وقت فردی اصلح را به عنوان شهردار انتخاب و معرفی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار قیامدشت عزل شد

شهردار قیامدشت عزل شد