مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 06:322022-04-13دانش

کاروانسرای فرسفج در صدر بازدیدهای نوروزی


مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان از بازدید بیش از 31000 نفر از جاذبه های گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت: کاروانسرای شاه عباسی فرسفج پر بازدیدترین جاذبه تویسرکان در نوروز 1401 بود.

- ایسنا/همدان مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان از بازدید بیش از 31000 نفر از جاذبه های گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت: کاروانسرای شاه عباسی "فرسفج" پر بازدیدترین جاذبه تویسرکان در نوروز 1401 بود.

اسحاق ترکاشوند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همچنین در نوروز 1401، دو هزار نفر در اماکن اقامتی رسمی شهرستان حضور داشتند، افزود: این مراکز شامل هتل، اقامتگاه بومگردی، خوابگاه دانشگاه آزاد، خانه معلم و مدارس بود.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال سه راهنمای گردشگری در کاروانسرای عباسی فرسفج، خانه مسعودی و آرامگاه میر رضی مستقر بودند، اظهار کرد: برنامه های متعدد و متنوعی در ایام نوروز در سطح شهرستان اجرا شد که می توان به دو نوروزگاه در سرکان و فرسفج، جشنواره غذا و صنایع دستی در روستای سید شهاب، اجرای برنامه شادپیمایی در روزهای پایانی سال، برنامه سال تحویل در جوار شهدای گمنام، نمایشگاه صنایع دستی در خانه اقتداری و نمایشگاه خوشنویسی در خانه مسعودی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسرای فرسفج در صدر بازدیدهای نوروزی

کاروانسرای فرسفج در صدر بازدیدهای نوروزی