مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 00:322022-04-12اجتماعي

اعتیاد، مادر آسیب های اجتماعی/ساختارسازی اخلاقی در پیشگیری انجام شود


در مباحث مربوط به اعتیاد اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار و مستمر در کاهش اعتیاد و گرایش به مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: در مباحث مربوط به اعتیاد اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار و مستمر در کاهش اعتیاد و گرایش به مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار است.

همایون عمودی زاده، با اشاره به اینکه اعتیاد، مادر همه آسیب های اجتماعی است، اظهار کرد: در مباحث مربوط به اعتیاد یقیناً اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار و مستمر در کاهش اعتیاد و گرایش به مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در رابطه با پیشگیری از اعتیاد، افزود: در سال جدید باید استراتژی خود را عوض کنیم و از حالت تدافعی به تهاجمی تغییر موضع بدهیم، چراکه اعتیاد با سرعت بالایی در حال گسترش بوده و از همه ما سبقت گرفته، این درحالی است که استراتژی ما در مقابل آن پاسخگو نیست.

عمودی زاده عنوان کرد: دو سوم معتادان ظرف سه ماه اول پس از خاتمه درمان دوباره به اعتیاد رو می آورند و این امر چالش اصلی برنامه های درمانی بوده که شاید مغفول مانده و توجه کمتری به آن شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان تصریح کرد: باید برنامه های عملیاتی بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت داشته باشیم و در زمینه کنترل و کاهش این بلای خانمانسوز نیازمند ریل گذاری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد، مادر آسیب های اجتماعی/ساختارسازی اخلاقی در پیشگیری انجام شود

اعتیاد، مادر آسیب های اجتماعی/ساختارسازی اخلاقی در پیشگیری انجام شود