مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 22:172022-04-12سياسي

ظرفیت های شهرستان گناوه برای اشتغال زایی استفاده شود


باید با بهره گیری از ظرفیت های استان و شهرستان زمینه تولید و اشتغال را فراهم کرد و سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در شهرستان تشویق کرد.

- ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی ظهر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با تاکید بر تلاش برای بهره مندی از فیوضات ماه ضیافت الهی اظهار داشت: مهمانی سفره الهی آداب و مقدماتی دارد و حرمت این ماه و سفره الهی و خطوط قرمز باید در واجبات الهی رعایت شود.

امام جمعه گناوه با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان افزود: تظاهر به روزه خواری خلاف عرف و شرع و جرم است و معنا ندارد، دستگاه های متولی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید در این زمینه و در برخورد با این افراد بیشتر فعالیت داشته باشند.

حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و همه باید در حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران این ماه الهی، همکاری و کمک کنند و تذکر لسانی و یادآوری شود.

امام جمعه گناوه گفت: عرضه مواد غذایی در رستوران ها و برون برها و فروشندگان غذا برای مسافران به گونه ای باشد که تمام موازین و حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

وی با اشاره به وفات حضرت خدیجه (س) در دهم ماه رمضان با اشاره به اهمیت آن حضرت در پیشبرد اهداف دین مبین اسلام و جایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های شهرستان گناوه برای اشتغال زایی استفاده شود

ظرفیت های شهرستان گناوه برای اشتغال زایی استفاده شود