مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 21:222022-04-12ورزشي

برگزاری رژه موتوری ارتش در خرم آباد/ ارتش در جاده سراب یاس پای کار است


بفرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان گفت: برای دهه ارتش 200 برنامه فرهنگی، مذهبی و مسابقات ورزشی پیش بینی شده است، از جمله این برنامه ها می توان به گرامیداشت شهید صیاد شیرازی 21 فروردین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، امیر مراد خوش کنار ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه گرامی داشت ارتش برگزار شد، عنوان کرد: برای دهه ارتش 200 برنامه فرهنگی، مذهبی و مسابقات ورزشی پیش بینی شده است، از جمله این برنامه ها می توان به گرامیداشت شهید صیاد شیرازی 21 فروردین، دیدار با نماینده ولی فقیه، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با کارکنان ارتش اشاره کرد.

وی افزود: دیدار با بیماران صعب العلاج داخل مجموعه، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، تجلیل از پیشکسوتان ارتش و افطار المومنین از دیگر برنامه های دهه ارتش است.

اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، اهدا خون کارکنان ارتش، رژه موتوری و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های دهه ارتش است که فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان مطرح کرد.

امیر خوش کنار در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه رسوخ فرهنگ اسلامی و وجود مبارزان انقلابی در بدنه ارتش دو ویژگی بارز نیروهای ارتش در قبل از انقلاب بود، بیان کرد: ارتش همواره با مردم و در کنار مردم بوده است و  در برهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رژه موتوری ارتش در خرم آباد/ ارتش در جاده سراب یاس پای کار است

برگزاری رژه موتوری ارتش در خرم آباد/ ارتش در جاده سراب یاس پای کار است