مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-12سياسي

کمین مقاومت عراق برای مقابله با توطئه جدید انگلیسی ـ آمریکایی


رییس شورای سیاسی النجباء عراق از طراحی ائتلاف بیگانه برای بر هم زدن اوضاع داخلی عراق خبر داد و اعلام کرد که مردان مقاومت برای مقابله با این توطئه، - در کمینگاه نشسته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی نُجَباء، علی الاسدی رییس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در خصوص تحولات اخیر عراق اعلام کرد: واقعیت حاکی از آن است که ائتلاف انگلیسی ـ آمریکایی به منظور پیشبرد پروژه های مخرب خود، شرایطی را رقم زده که اوضاع داخلی عراق نابسامان شود.

وی در تشریح این اقدامات خرابکارانه، ادامه داد: دشمن گاهی ابزارهایش را برای هتک مقدسات به کار می گیرد و گاهی جریان های انحرافی را به ترویج طرح های فتنه، تحریک می کند.

الاسدی با اشاره به آثار نامطلوب مداخله بیگانگان در مسائل اقتصادی عراق که اقشار فرودست را در تنگنای معیشتی قرار داده است، افزود: هدف از همه اینها، محقق نمودن پروژه هایی مانند خط لوله انتقال نفت از بصره به بندر عقبه است؛ طرحی که در دستور کار دولت موقت قرار گرفته و نتیجه اش، سرقت از سفره ملت مظلوم می باشد.

رییس شورای سیاسی نُجَباء در خاتمه با تأکید بر اینکه مردان مقاومت در کمینگاه نشسته اند و اسیر گرداب انحراف نمی شوند ، هشدار داد: ما به هیچ کس اجازه نمی دهیم که حق مردم بی پناه را نادیده بگیرد و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمین مقاومت عراق برای مقابله با توطئه جدید انگلیسی ـ آمریکایی

کمین مقاومت عراق برای مقابله با توطئه جدید انگلیسی ـ آمریکایی