مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-12فرهنگي

چاپ دوم «مست جنگ» به کتابفروشی ها آمد


چاپ دوم رمان «مست جنگ» نوشته مسعود آذرباد داستانی است که به تاریخ دوره مغول و حمله چنگیزخان به ایران و جهان اسلام می پردازد، توسط انتشارات کتابستان به کتابفروشی ها آمد.

- چاپ دوم رمان مست جنگ نوشته مسعود آذرباد داستانی است که به تاریخ دوره مغول و حمله چنگیزخان به ایران و جهان اسلام می پردازد، توسط انتشارات کتابستان به کتابفروشی ها آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چاپ دوم رمان مست جنگ ، به قلم مسعود آذرباد داستانی است که به تاریخ دوره مغول و حمله چنگیز خان به ایران و جهان اسلام می پردازد و توسط انتشارات کتابستان به کتابفروشی ها آمده است.

این کتاب که در زیر ژانر تاریخ دگرگون نوشته است، از یک اگر مهم سرچشمه می گیرد.

اگر ایرانیان مسلمان در برابر مغولان دفاع می کردند، جهان و تاریخ چگونه می شد؟ چه اتفاقاتی باید می افتاد و چه اثراتی بر ایران و اسلام می گذاشت؟ مست جنگ رمانی سه جلدی است که یورش سرد، عنوان جلد اول این سه گانه است و به حملات اولیه مغولان به ایران و جهان اسلام می پردازد.

قهرمان داستان #مست _جنگ، جلال الدین خوارزمشاه، پسر ارشد سلطان محمد خوارزمشاه است؛ پسری که گوی بی لیاقتی و لاقیدی و بی مسئولیتی را از همگان ربوده است و حاکم شهری دور از پایتخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ دوم «مست جنگ» به کتابفروشی ها آمد

چاپ دوم «مست جنگ» به کتابفروشی ها آمد