مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-12سياسي

تشکیل گشت های ساربانی شتر برای پیشگیری از تصادفات با شترها در هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از تشکیل گشت های ساربانی شتر برای پیشگیری از تصادفات با شترها در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان به ریاست مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان و با حضور دادستان بندرعباس، معاونین دادگستری و دیگر اعضای این شورا در بندرعباس برگزار شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در این جلسه، ساماندهی به وضعیت محور های مواصلاتی شرق استان هرمزگان جهت جلوگیری از تصادفات رانندگی با شترهای سرگردان را از مهمترین مصادیق احقاق حقوق عامه عنوان کرد و در این راستا از تشکیل گشت های ساربانی شترهای سرگردان در شهرستان های جاسک و سیریک خبر داد.

مجتبی قهرمانی در ادامه افزود: پرورش شتر در استان هرمزگان با توجه به برخورداری از موقعیت بسیار مناسب محیطی و جغرافیایی، دارای مزیت های اقتصادی فراوانی است ولی متأسفانه در سال های اخیر تردد شترهای سرگردان موجب بروز حوادث دلخراش جاده ای شده است که همین موضوع ساماندهی به این وضعیت با اجرای طرح های متناسب با طبیعت این موجود و استفاده از نقطه نظرات مالکان شتر را ضرورتی اجتناب ناپذیر می سازد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این طرح پلاک کوبی و هویت گذاری شترها با همکاری دستگاه قضایی، استانداری و اداره کل جهاد کشاورزی انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گشت های ساربانی شتر برای پیشگیری از تصادفات با شترها در هرمزگان

تشکیل گشت های ساربانی شتر برای پیشگیری از تصادفات با شترها در هرمزگان