مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-12سياسي

قرارگاه حمل و نقل فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان


معاون حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به تشکیل قرارگاه حمل و نقل عمومی و پاک گفت: باید از این فرصت برای ارتقای وضعیت کمی و کیفی حمل و نقل و ارائه خدمات بهتر به شهروندان استفاده کنیم.

- ، سید مجتبی شفیعی که در نخستین جلسه شورای مدیران معاونت و سازمان در سال 1401 سخن می گفت، گفت: تشکیل قرارگاه این فرصت را ایجاد کرده که همه مسئولان مرتبط بخش حمل و نقل اعم از دولت و شهرداری، در کنار هم به تصمیمات فوری برسند، پروژه های مشارکتی و کلان حمل و نقل، معطل بروکراسی های اداری نباشد و مشمول مرور زمان نشود.

شفیعی، جلب مشارکت بخش خصوصی را از دیگر مباحث مهم و کلیدی در انجام پروژه های حمل و نقلی خواند و افزود: این موضوعی است که تاکنون جز در مواردی اندک، مورد بی توجهی قرار گرفته؛ در حالی که جذب سرمایه های بخش خصوصی از روش های مطمئن و معتبر تأمین منابع مالی در حوزه حمل و نقل محسوب می شود و لازم است همه ما در جهت ظرفیت سازی مناسب برای مشارکت بخش خصوصی حرکت کنیم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه حمل و نقل همگانی، یکی از بخش هایی است که در ارتباط مستقیم با شهروندان قرار دارد، تاکید کرد: مردم ما شایستگی بهره مندی از بهترین امکانات و خدمات را دارند و ما ملزم هستیم با بهره گیری از متخصصین و استفاده از دانش روز، ابزارهای نوین و تجربیات جهانی، خدمات مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه حمل و نقل فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان

قرارگاه حمل و نقل فرصتی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان