مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-12اقتصادي

بهره مندی بیش از 8000 دانشجو و دانش آموز البرزی از خدمات کمیته امداد


600 دانشجو و حدود 7516 و دانش آموز البرزی درزمینه تأمین کمک هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازهای معیشتی از حمایت کمیته امداد بهره مند هستند.

- ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: 600 دانشجو و حدود 7516 و دانش آموز البرزی درزمینه تأمین کمک هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازهای معیشتی از حمایت کمیته امداد بهره مند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه تقویت جایگاه اجتماعی و توانمندسازی فرزندان مددجویان از جمله برنامه های مهم این نهاد است اظهار کرد: در یک سال گذشته دو میلیارد و 140میلیون تومان در قالب کمک هزینه تحصیلی، ارائه خدمات آموزشی در کانون ها و همچنین کمک هزینه شهریه دانشجویی به مددجویان این نهاد در البرز پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد البرز با تأکید بر لزوم توجه هم زمان به توانمندسازی فرهنگی و توانمندسازی اقتصادی در کمیته امداد گفت: 600 دانشجو و حدود هفت هزار و 516 دانش آموز البرزی در زمینه تأمین کمک هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازهای معیشتی از حمایت کمیته امداد بهره مند هستند.

محمدی فرد افزود: سی و پنج درصد از مددجویان دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی 22 درصد در دانشگاه دولتی 19 درصد در دانشگاه پیام نور 5 درصد در دانشگاه های غیرانتفاعی و 13 درصد در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 8000 دانشجو و دانش آموز البرزی از خدمات کمیته امداد

بهره مندی بیش از 8000 دانشجو و دانش آموز البرزی از خدمات کمیته امداد