مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-12اقتصادي

شناسایی 215 مشکل تولید توسط ستاد تسهیل و رفع موانع تولید


دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با اشاره به شناسایی 215 مشکل در واحدهای تولیدی گفت: خط قرمز دولت جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، صدیف بیگ زاده امروز در حاشیه اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در سال 1401 در جمع خبرنگاران، گفت: اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در سه محور کار خود را آغاز کرد.

  وی افزود: محور اول برنامه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در سال جاری با توجه به نامگذاری امسال به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، حفظ سطح اشتغال واحدهای تولیدی فعلی و راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال است.

  دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با بیان اینکه 215 مورد مشکل برای واحدهای صنعتی شناسایی شده است، بیان داشت: براین اساس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این مشکلات را دسته بندی کرده که از جمله این مشکلات می توان به مسائل بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی، بازار تولیدات، تامین مواد اولیه، زیرساخت ها اشاره کرد.

وی افزود: برای رفع این مسائل بسته های تشویقی موانع تولید به مراجع مربوطه پیشنهاد شده است و تعدادی از این بسته های تشویقی و رفع موانع تولیدی در اسفندماه سال گذشته توسط ستاد اقتصادی دولت تصویب و برای اجرا ابلاغ شده است که پیگیری اجرای آن نیز جزء اولویت های ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 215 مشکل تولید توسط ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

شناسایی 215 مشکل تولید توسط ستاد تسهیل و رفع موانع تولید