مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-12سياسي

آزادی یک زندانی در همدان توسط مادر شهید/ هزینه افطاری صرف آزادی شد


مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: مادر شهید علی اصغر سماوات افطارانه بستگانش را صرف آزادی زندانی جرائم غیر عمد کرد.

- یدالله روحانی منش در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آزادی یک زندانی توسط مادر شهید علی اصغر سماوات در همدان خبر داد و اظهار کرد: این مادر شهید بزرگوار هزینه برگزاری افطارانه بستگان خود را صرف آزادی زندانی جرائم غیر عمد کرد.

وی با اشاره به اینکه با هزینه این عمل نیک پیرمرد 65 ساله از کارافتاده محکوم به پرداخت بدهی  آزاد شد گفت: روز گذشته نیز یک زندانی بیمار جرائم غیرعمد در همدان با هزینه خیر اموات آزاد شد که نوه مرحومه ملیحه ایروانی با اهدا مبلغی برای شادی روح مادربزرگش، باعث آزادی یک فرد زندانی شد که مدت سه ماه در زندان به سر می برد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ماه رمضان را بهترین فرصت برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند دانست و افزود: رمضان ماه خدا و بهار دلهاست و در این ماه دلها بیشتر به خداوند متعال نزدیکتر است که می توان با آزادی زندانیان بی بضاعت، علاوه بر جلب رضایت خداوند، شادی را به اعضای خانواده آنها به ویژه فرزندانشان هدیه کرد.

وی خاطرنشان کرد: افراد خیر و نیکوکار با عمل خیر خود می توانند در آزادی شماری از زندانیان بی بضاعت جرایم غیرعمد که چشم انتظار کمک و یاری مردم نوعدوست هستند، سهیم باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی یک زندانی در همدان توسط مادر شهید/ هزینه افطاری صرف آزادی شد

آزادی یک زندانی در همدان توسط مادر شهید/ هزینه افطاری صرف آزادی شد