مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-12اقتصادي

پیش بینی افزایش خرید گندم در همدان/ ضرورت تقویت نظارت


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان از پیش بینی افزایش خرید گندم طی امسال در همدان خبر داد و گفت: تفاوت نرخ خرید گندم از سوی دولت و یارانه های پرداختی نظارت بیشتر را در این حوزه ضروری می کند.

- مسعود بکایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نحوه خرید گندم طی امسال اظهار کرد: با توجه به اینکه همدان استان سردسیری است، بعد از تیرماه خریدها انجام می شود و پیش بینی خرید هم بستگی به نزولات آسمانی و باران در این فصل دارد که امیدوارم شاهد بارش خوبی باشیم تا میزان خرید بیشتری انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه امسال پیش بینی بر این است قطعا خرید گندم در استان افزایش یابد گفت: سال گذشته 200 هزار تن گندم در استان خرید شد که نسبت به سال 99 کاهش قابل ملاحظه ای داشت اما امیدواریم امسال میزان خرید و برداشت افزایش یابد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان با اشاره به افزایش نرخ خرید گندم طی امسال در کشور عنوان کرد: نرخ خرید تضمینی گندم طبق اعلام دولت 10 هزار و 500 تومان و به علاوه یک هزار تومان جایزه تحویل به دولت است، یعنی 11 هزار و 500 تومان به طور متوسط قیمت هر کیلوی این محصول خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 500 تومان نیز هزینه های تبعی ناشی از خرید، حمل و نقل و ذخیره سازی گندم می شود و قیمت تمام شده 13 هزار و 500 تومان خواهد بود گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش خرید گندم در همدان/ ضرورت تقویت نظارت

پیش بینی افزایش خرید گندم در همدان/ ضرورت تقویت نظارت