مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-12اجتماعي

موتور برقی اشتراکی هم رسید


سال هاست که آژیر خطر آلودگی هوا در تهران به صدا درآمده و در مواقع بحرانی که غبار و دود عرصه را بر ریه و دیده اهالی پایتخت تنگ می کند، راهکار و برنامه ای بهتر از تعطیلی های گاه و بیگاه شهر برای علاج این مشکل اندیشه نشده است.

- کارشناسان بارها تأکید کرده اند که این قبیل اقدامات در نهایت حکم مسکن را دارد و باید به دنبال راه و روشی اصولی و زیربنایی برای مشکل آلودگی هوای تهران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری در ادامه نوشت: در کنار توسعه حمل ونقل عمومی، توجه به حمل ونقل پاک و سالم نیز یکی از ضروریات امروز تهران است؛ موضوعی که مدتی می شود در بسیاری از شهرهای اروپایی نیز مدنظر گرفته شده و دوچرخه ها، اسکوترها و موتورسیکلت های برقی روز به روز، سهم بیشتری از ترددهای شهری را تصاحب می کنند.

وسیله های محبوبی که یک تیر و دونشان هستند؛ چراکه هم به خاطر پاک بودن، تأثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوا دارند و هم گره از ترافیک شهر باز می کنند.

در همین راستا به تازگی اپلیکیشنی به نام زی رو (zeero) که اپلیکیشنی برای اجاره آنلاین موتور و دوچرخه های برقی به شمار می آید، به صورت پایلوت و آزمایشی در محدوده اراضی عباس آباد شروع به فعالیت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتور برقی اشتراکی هم رسید

موتور برقی اشتراکی هم رسید