مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-12اقتصادي

استاندار یزد: حمایت از توسعه گردشگری رویکرد دولت سیزدهم است


مهران فاطمی، استاندار یزد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از این استان، به لزوم توسعه گردشگری با رویکرد دانش بنیان در سال جدید اشاره و اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی دولت از آغاز استقرار، توجه به ظرفیت های اقتصادی مختلف با محوریت توسعه فناوری و دانش بنیان بوده است.

وی با بیان این که تقویت ظرفیت های دانش بنیان یکی از لازمه های امروز اقتصاد و توسعه ایران اسلامی است، افزود: رویکرد دانش بنیان را در تمام ظرفیت های اقتصادی استان یزد گسترده خواهیم کرد یکی از مهمترین ظرفیت های امروز اقتصاد استان ما گردشگری و توسعه صنایع دستی است.

استاندار یزد به لزوم برنامه ریزی برای توسعه گردشگری و رونق اقتصاد و بازار صنایع دستی مبتنی بر دانش بنیان و توسعه فناوری های نوین اشاره کرد و گفت: بسترسازی برای استارتاپ های مرتبط، کسب و کارهای نوپا و شرکت های دانش بنیان در حوزه گردشگری با جدیت بیش از پیش دنبال میشود.

فاطمی با بیان این که راهبر شعار سال باید در دستور کار تمام دستگاه ها و ادارات باشد، تاکید کرد: در خصوص گردشگری، آینده و چشم اندازی روشنی را برای استان پیش بینی می کنیم از این رو، کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری می توانند سهم زیادی از بازار را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: حمایت از توسعه گردشگری رویکرد دولت سیزدهم است

استاندار یزد: حمایت از توسعه گردشگری رویکرد دولت سیزدهم است