مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-12اقتصادي

استاندار یزد: حمایت از توسعه گردشگری رویکرد دولت سیزدهم است


استاندار یزد با تاکید بر لزوم توسعه گردشگری و رونق اقتصادی وابسته به این صنعت گفت: در خصوص گردشگری، آینده و چشم اندازی روشنی را برای استان پیش بینی می کنیم از این رو، - مهران فاطمی، استاندار یزد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از این استان، به لزوم توسعه گردشگری با رویکرد دانش بنیان در سال جدید اشاره و اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی دولت از آغاز استقرار، توجه به ظرفیت های اقتصادی مختلف با محوریت توسعه فناوری و دانش بنیان بوده است.

وی با بیان این که تقویت ظرفیت های دانش بنیان یکی از لازمه های امروز اقتصاد و توسعه ایران اسلامی است، افزود: رویکرد دانش بنیان را در تمام ظرفیت های اقتصادی استان یزد گسترده خواهیم کرد یکی از مهمترین ظرفیت های امروز اقتصاد استان ما گردشگری و توسعه صنایع دستی است.

استاندار یزد به لزوم برنامه ریزی برای توسعه گردشگری و رونق اقتصاد و بازار صنایع دستی مبتنی بر دانش بنیان و توسعه فناوری های نوین اشاره کرد و گفت: بسترسازی برای استارتاپ های مرتبط، کسب و کارهای نوپا و شرکت های دانش بنیان در حوزه گردشگری با جدیت بیش از پیش دنبال میشود.

فاطمی با بیان این که راهبر شعار سال باید در دستور کار تمام دستگاه ها و ادارات باشد، تاکید کرد: در خصوص گردشگری، آینده و چشم اندازی روشنی را برای استان پیش بینی می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: حمایت از توسعه گردشگری رویکرد دولت سیزدهم است

استاندار یزد: حمایت از توسعه گردشگری رویکرد دولت سیزدهم است