مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-12سياسي

دانش بنیان و اشتغال آفرین دو ویژگی پروژه های جهاددانشگاهی بوشهر


رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: پروژه های فناورانه در این نهاد انقلابی با دو ویژگی دانش بنیان و اشتغال آفرین تعریف و اجرایی خواهند شد.

- ایسنا/بوشهر رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: پروژه های فناورانه در این نهاد انقلابی با دو ویژگی دانش بنیان و اشتغال آفرین تعریف و اجرایی خواهند شد.

علی احمدی زاده در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: ماموریت های ویژه ای برای مجموعه جهاددانشگاهی در نقشه جامع علمی کشور تعریف شده است؛ این نهاد انقلابی در تاریخ بیش از 40 ساله خود تلاش کرده است در مرز علم و فناوری و نقش آفرینی برای رفع نیاز کشور فعال باشد.

وی اضافه کرد: جهاددانشگاهی در سطح کشور اقدامات ارزشمندی داشته است و در استان بوشهر نیز هر جا نیاز بوده ماموریتی در حوزه های مختلف با درنظر گرفتن عدم موازی کاری با دیگر نهادهای علمی-آموزشی استان، تعریف و اجرا کرده ایم.

رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر تصریح کرد: اکنون این نهاد انقلابی در استان یک مرکز تخصصی آبزیان دریایی دارد که در حوزه فناوری فعالیت می کند، دو پروژه مهم ملی در حوزه امنیت غذایی کشور (تولید فناوری بچه ماهی و نهاده های دامی) نیز در دست اجرا است.

احمدی زاده بیان کرد: پروژه ملی جهاددانشگاهی اکنون در شهرک زیست فناورانه دلوار در حال اجراست و پیش بینی می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان و اشتغال آفرین دو ویژگی پروژه های جهاددانشگاهی بوشهر

دانش بنیان و اشتغال آفرین دو ویژگی پروژه های جهاددانشگاهی بوشهر