مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-12اقتصادي

فروش لوازم یدکی تقلبی و بازیافتی به نام برند در یاسوج !


رییس اتحادیه لوازم یدکی خودرو یاسوج گفت: در این شهر لوازم یدکی تقلبی و بازیافتی به نام برند به مردم فروخته و روی خودرو آنها نصب می شود.

- حکمت الله بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه قیمت لوازم یدکی خودرو در شهر یاسوج نسبت به سایر استان ها کمتر است، افزود: قیمت یک جفت لنت پیکان در شهر یاسوج هم اکنون 110 هزار تومان است در حالی که در سایر استانها زیر 125 هزار تومان نمی دهند.

واحدهای صنفی لوازم یدکی می توانند هر قطعه را حداکثر تا 15 درصد می توانند روی ان بکشند و بفروشند و بیشتر از این تخلف است.

وی اظهارکرد: طی سه ماهه اخیر قیمت یک چسب مزدا 45 هزار تومان بوده که هم اکنون به 75 هزار تومان رسیده است.

قیمت یک بلبرینگ خودرو یک ماه پیش 110 هزار تومان بوده که هم اکنون 165 هزار تومان است و دیروز چه برای خرید درخواست داده ایم قیمت را 185 هزار تومان به ما گفته اند.

رییس اتحادیه لوازم یدکی خودرو یاسوج با بیان اینکه قطعه دیسک صفحه خودرو افزایش قیمت 80 تا 200 هزار تومانی داشته است، خاطرنشان کرد: دیسک صفحه شرکتی خودرو قبل از تعطیلات نوروز یک میلیون تومان بوده و هم اکنون یک میلیون و 250 هزار تومان شد، دیسک صفحه تقویت شده خودرو قبل از تعطیلات نوروز یک میلیون 150 هزار تا 200 هزار تومان بوده اما هم اکنون به یک میلیون و 450 هزار تومان رسیده و و دیسک صفح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش لوازم یدکی تقلبی و بازیافتی به نام برند در یاسوج !

فروش لوازم یدکی تقلبی و بازیافتی به نام برند در یاسوج !