مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 22:322022-04-11بين الملل

روزنامه نگار یمنی: منصور هادی سکته کرده و آل سعود به دنبال خلاصی از شر اوست


سردبیر سایت هنا عدن جزییات جدید از ناپدید شدن عبد ربه منصور هادی رییس جمهور برکنار شده و فراری یمن و وضعیت سلامت وی در پی تصمیم های اخیرش منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، انیس منصور   روزنامه نگار یمنی و نویسنده و سردبیر سایت هنا عدن جزییات جدیدی از ناپدید شدن عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن و وضعیت سلامتی وی در پی تصمیم های اخیرش منتشر کرد؛ تصمیم هایی که تحت فشار عربستان سعودی اتخاذ کرده و بر اساس آن تمام اختیارات خود را به شورای ریاست جمهوری منتقل کرد.

منصور در کلیپی که در کانال یوتیوب خود منتشر کرد، گفت که منصورهادی از سوی سعودی ها مورد تحقیر و ظلم  قرار گرفته و آنها این رییس جمهور مستعفی را مجبور کردند تا آخرین بیانیه ای را صادر کند که در آن تمام اختیارات خود را به شورای ریاست جمهوری منتقل کرده است.

این روزنامه نگار یمنی همچنین با اشاره به  اینکه فرزندان رییس جمهور مستعفی و تیم رسانه ای اجازه حضور در مراسم قرائت بیانیه او را نداشتند، گفت: منصور هادی پس از قرائت  بیانیه به سوییت خود در کاخ منتقل شد و فرزندان، نوه ها و برادرزاده هایش اجازه ملاقات با وی را نداشتند که در نتیجه آن فشار خون او بالا رفت و بلافاصله به بیمارستان ملک فهد ریاض منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه نگار یمنی: منصور هادی سکته کرده و آل سعود به دنبال خلاصی از شر اوست

روزنامه نگار یمنی: منصور هادی سکته کرده و آل سعود به دنبال خلاصی از شر اوست