مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 17:222022-04-11سياسي

گلایه امام جمعه زنجان از ضعف نظارت/فعالیت 200 مشاور املاک بدون پروانه


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه متاسفانه نظارت در استان زنجان ضعیف است، گفت: ما در برخورد با امور در رودربایستی می مانیم در حالی که باید اقدام جدی انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان رمضان را ماه خودسازی اعلام کرد و اظهار داشت: در هیچ ماهی به اندازه ماه رمضان به انسان فرصت سازندگی داده نشده است، البته باید بدانیم که فلسفه ماه رمضان تنها نخوردن و نیاشامیدن نیست؛ بلکه مقدمه و ابتدای کار است و خروجی ماه مبارک رمضان باید منتج به تقوا شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با تأکید بر میدانی بودن مدیران گفت: حقوقی که همه ما دریافت می کنیم از بیت المال بوده و مال مردم است.

وی با اشاره به اینکه حتی یک دقیقه کوتاهی در انجام وظیفه نیز حرام است، افزود: باید قدر فرصت و زمان در عرصه خدمت بدانیم و از همه لحظات برای خدمت استفاده کنیم چرا که همه آنها مورد محاسبه قرار می گیرد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه تجربه 37 ساله بنده نشان می دهد که مدیری که از اتاقش بیرون بیاید و از پروژه های حوزه مدیریتی خودش بازدید کند، حتما فکر کرده و چاره ای برای مشکلات آن پیدا می کند، گفت: اقتضای کار برخی مدیران این است که باید در میدان باشند و فقط پشت میز نشینی، مشکلی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه زنجان از ضعف نظارت/فعالیت 200 مشاور املاک بدون پروانه

گلایه امام جمعه زنجان از ضعف نظارت/فعالیت 200 مشاور املاک بدون پروانه