مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 17:072022-04-11سياسي

سپاه فتح یاور همیشگی جامعه هدف بهزیستی


سرپرست اداره کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بهترین شریک و یار در کمک رسانی و برطرف کننده مشکلات جامعه هدف بهزیستی مجموعه سپاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران محمد کریم آریا در نشست هم اندیشی،تبادل نظر با فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و اعیاد پیش اظهار کرد: بسیار خوشحال و خرسند هستیم که مقام معظم رهبری امسال را به نام سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین و نام گذاری کردند.

وی بیان کرد: یکی ازاهداف سازمان بهزیستی در بحث توانمند سازی ایجاد اشتغال پایدار بوده که بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نوعی کمک کار یار و چراغ راهنمای ما در زمینه اشتغال است.

سرپرست اداره کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به رویکردی که ریس جمهوری و نگاه ویژه ای ریس سازمان بهزیستی کشور در راستای خدمت رسانی به استان های کم برخوردار دارند، تصریح کرد: امیدواریم اعتبارات خوبی را جذب در راستای خدمات بهزیستی جذب کنیم.

  آریا بیان کرد: سپاه همیشه درکنار مردم،کمک کار جامعه و در راس کمک رسانی به مردم در کنار حفظ ارزشها و پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد و کارنامه درخشانی را در دفاع مقدس و بعد از آن در زمینه های مختلف برجای نهاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه فتح یاور همیشگی جامعه هدف بهزیستی

سپاه فتح یاور همیشگی جامعه هدف بهزیستی