مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-11اقتصادي

ماجرای شایعه سوزاندن 100 میلیون فوت مکعب گاز از سکوی ابوذر


طبق توضیحات شرکت نفت فلات قاره گاز تولیدی از میدان ابوذر به میزان 8 میلیون فوت مکعب در روز جهت تقویت فشار میدان درود، در این میدان تزریق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رساندن ظرفیت تولید نفت ایران به قبل از تحریم ها تا پایان سال 1400 موجب شد که دست وزارت نفت برای افزایش صادرات نفت ایران در سال 1401 باز باشد.

بدین ترتیب این وزارتخانه می تواند پس از بازاریابی جدید و گشایش های احتمالی در حوزه تحریم به سرعت نفت ایران را وارد بازار جهانی نفت کند.

محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درباره اقدامات این شرکت توضیح می دهد : بیش از 1800 اقدام عملیاتی در چاه های نفتی توسط متخصصان شرکت ملی نفت ایران انجام شد و بیش از 250 کار مربوط به تعمیرات اساسی از جمله تأسیسات سرچاهی و تعمیرات اساسی مربوط به تأسیسات سطح الارضی انجام و حدود 500 میلیون دلار در این زمینه هزینه شد.

بخش قابل توجهی از این هزینه ها صرف نگهداشت توان تولید شد.

همچنین افزایش ظرفیت جدید نیز داشتیم از جمله تولید از میدان مشترک آزادگان جنوبی؛ و موفق شدیم در مدت این شش ماه، حدود 13 حلقه چاه جدید در این میدان را به تولید بیاوریم.

*ماجرای هدررفت 100 میلیون فوت مکعب گاز از سکوی ابوذر چه بود؟ در این بین یکی از اقدامات شرکت ملی نفت برای رساندن ظرفیت تولید به قبل از تحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شایعه سوزاندن 100 میلیون فوت مکعب گاز از سکوی ابوذر

ماجرای شایعه سوزاندن 100 میلیون فوت مکعب گاز از سکوی ابوذر