مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-11ورزشي

ادامه چالش ها در مجموعه قصرفیروه/ ممانعت از ورود چوگان بازان + عکس


از ورود چوگان بازان تهرانی به مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) ممانعت به عمل آمد.

- ادامه چالش ها در مجموعه قصرفیروه/ ممانعت از ورود چوگان بازان + عکس از ورود چوگان بازان تهرانی به مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) ممانعت به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که هم چنان وضعیت مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) مبهم است و فدراسیون چوگان از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرده است در این رابطه تعیین تکلیف کند، چوگان بازان تهرانی امروز(سه شنبه 22 فروردین ماه) در بدو ورود به این مجموعه با ممانعت از ورود به منظور تمرین و سرکشی به اسب های خود مواجه شدند.

طبق ادعای مسئولان فدراسیون چوگان، این ممانعت به دستور سرپرست منصوب شده در باشگاه شهدا از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صورت گرفته است و با توجه به ممانعت از ورود چوگان بازان، آن ها اقدام به تهیه صورت جلسه و طرح شکایت به پلیس کردند.

ابراهیم نوزایی، رییس فدراسیون چوگان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که چوگان بازان از بنده درخواست کردند تا زمانی که به آن ها اجازه ورود به مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) داده نشده، رییس فدراسیون نیز در این فدراسیون حضور پیدا نکند، بیان کرد: قرار بر این شده تا در این راستا به وزات ورزش برویم و مشکلات به وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه چالش ها در مجموعه قصرفیروه/ ممانعت از ورود چوگان بازان + عکس

ادامه چالش ها در مجموعه قصرفیروه/ ممانعت از ورود چوگان بازان + عکس