مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-11سياسي

تذکر نماینده مجلس به فتاح درباره یک انتصاب


نماینده مردم بندرعباس طی تذکری از رییس بنیاد مستضعفان خواست تا با نظارت بیشتری اجازه حضور مدیران مسئله دار و مورد حمایت حسین فریدون ها را در زیرمجموعه خود ندهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در نشست علنی امروز دوشنبه (22 فروردین) مجلس در تذکری خطاب به رییس بنیاد مستضعفان، اظهار داشت: خبرهایی از انتصاب یکی از مدیران پرحاشیه دولت روحانی به عنوان مدیرعامل هتل های هلدینگ پارسیان که بخش اعظمی از سهام آن متعلق به بنیاد مستضعفان است، شنیده می شود.

وی افزود: این فرد در دولت قبل مدیرعامل منطقه آزاد قشم و سپس دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور بود و دارای پرونده قضایی تخلفات مالی بوده و نام وی در گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس به عنوان تضییع کننده اموال بیت المال در مناطق آزاد قشم وجود دارد.

نماینده مردم بندرعباس خطاب به فتاح رییس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: از شما به عنوان یک نیروی انقلابی و ارزشی انتظار بیشتری برای نظارت بر انتصابات می رفت، نظارت بر فساد اقتصادی وظیفه تمامی نهادهای انقلابی است، در دولت حسن روحانی تخلفات سنگین مالی و سوءمدیریت ها در منطقه آزاد قشم به ثبت رسیده و به راحتی قابل استعلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نماینده مجلس به فتاح درباره یک انتصاب

تذکر نماینده مجلس به فتاح درباره یک انتصاب